Záručná doba a reklamácie
Vady tovaru, záručná doba a reklamácie
Predávajúci
zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim. Ak ide o vadu, ktorú
možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne
odstránená a predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Ak
ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol
riadne užívať ako tovar bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo má
právo od zmluvy odstúpiť. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, nakupujúci právo
na primeranú zľavu z ceny tovaru. Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť
odo dna prevzatia tovaru kupujúcim. Reklamácie si kupujúci uplatňuje u
predávajúceho, u ktorého bol tovar kúpený. Pri vrátení tovaru je potrebné tovar
zabaliť tak, aby nedošlo k ďalšiemu poškodeniu počas prepravy, ak tak urobené
nebude tovar nebude možné reklamovať.
V prípade potreby
kontaktujte predávajúceho na telefónnom čísle 0918 206 833, 0907 476 205.
Reklamácia sa nevzťahuje na:
mechanicky
poškodený tovar (roztrhnutie, zlomenie, poškrabanie, rozbitie a pod.)
Odstúpenie od zmluvy
Kupujúci je
oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa
prevzatia tovaru.
Podmienky odstúpenia od zmluvy
Tovar nám po
predchádzajúcom oznámení na tel. 0918 206 833 alebo 0907 476 205, resp. emailom
na: ajty@vynikni.sk zašlite na hore uvedenú adresu.
Po skontrolovaní tovaru Vám
do 15 dní zašleme naspäť kúpnu cenu tovaru bez poštovného a balného a to
prevodom na účet, resp. poštovou zloženkou. Tovar musí byť nepoužívaný,
nepoškodený a schopný ďalšieho predaja. Odstránenie visačiek, cenoviek a
štítkov je neprípustné a takýto tovar je považovaný za používaný. S tovarom
musí byť v balíku originál dokladu o zakúpení (faktúra). Tovar odporúčame
poistiť.